
"Verden trenger færre kopier
og flere originale"
Jeppe Ørbæk Andersen
"Verden trenger færre kopier
og flere originale"
Jeppe Ørbæk Andersen



EN ALTERNATIV STANDARD
EN ALTERNATIV STANDARD
Vi bygger ikke en bedrift - vi bygger en fordel.
Hver samtale, hver interaksjon, hver beslutning – vi analyserer, tester og perfeksjonerer. Små marginer avgjør store resultater. Vi lar ingenting være tilfeldig.
Vi krever mer av oss selv - slik at du slipper å gjøre det.
Vi bygger ikke en bedrift - vi bygger en fordel.
Hver samtale, hver interaksjon, hver beslutning – vi analyserer, tester og perfeksjonerer. Små marginer avgjør store resultater. Vi lar ingenting være tilfeldig.
Vi krever mer av oss selv - slik at du slipper å gjøre det.
Vi bygger ikke en bedrift - vi bygger en fordel.
Hver samtale, hver interaksjon, hver beslutning – vi analyserer, tester og perfeksjonerer. Små marginer avgjør store resultater. Vi lar ingenting være tilfeldig.
Vi krever mer av oss selv - slik at du slipper å gjøre det.
KOMMUNIKASJON
KOMMUNIKASJON
De fleste problemene i business kommer fra dårlig kommunikasjon. Siden tid er en såpass verdifull ressurs, har vi valgt å prioritere tydelig og profesjonell dialog, slik at alle har mer tid til overs.
De fleste problemene i business kommer fra dårlig kommunikasjon. Siden tid er en såpass verdifull ressurs, har vi valgt å prioritere tydelig og profesjonell dialog, slik at alle har mer tid til overs.
Rask Tilpasning
Endringer i rutiner skjer umiddelbart, ikke etter uker med møter.
Klarhet
Kompakte, relevante og tydelige rapporter og beskjeder.
Tidsbesparelse
Less is more. Vi leverer og mottar det som er avgjørende.
Rask Tilpasning
Endringer i rutiner skjer umiddelbart, ikke etter uker med møter.
Klarhet
Kompakte, relevante og tydelige rapporter og beskjeder.
Tidsbesparelse
Less is more. Vi leverer og mottar det som er avgjørende.
Rask Tilpasning
Endringer i rutiner skjer umiddelbart, ikke etter uker med møter.
Klarhet
Kompakte, relevante og tydelige rapporter og beskjeder.
Tidsbesparelse
Less is more. Vi leverer og mottar det som er avgjørende.


EKSTREM STANDARD
EKSTREM STANDARD
Det som fikk oss hit, får oss ikke dit. Vi skal alltid være bedre enn i går.
Det som fikk oss hit, får oss ikke dit. Vi skal alltid være bedre enn i går.


SKREDDERSYDD STRATEGI
SKREDDERSYDD STRATEGI
Hver kunde, hver bransje får en unik strategi. Ikke masse produksjon.
Hver kunde, hver bransje får en unik strategi. Ikke masse produksjon.


KVALITET I HVERT LEDD
KVALITET I HVERT LEDD
Ingen detaljer er for små når merkevaren din står på spill.
Ingen detaljer er for små når merkevaren din står på spill.


TYDELIG KOMMUNIKAJSON
TYDELIG KOMMUNIKAJSON
Null støy. Null misforståelser. Du vet alltid hva som skjer – og hvorfor.
Null støy. Null misforståelser. Du vet alltid hva som skjer – og hvorfor.
VOLUM ELLER KVALITET? VI TAR BEGGE.
Hvem sa at dette måtte være et valg? Vi forstår hvorfor diskusjonen finnes, det krever mye mer å gjøre begge. Faktumet er at mennesker og naturen følger en fellesregel; “The Law of Least Effort” som gjør at vi naturlig vil velge den enkleste og minst motstandsdyktige veien for å oppnå et mål.
Hvem sa at dette måtte være et valg? Vi forstår hvorfor diskusjonen finnes, det krever mye mer å gjøre begge. Faktumet er at mennesker og naturen følger en fellesregel; “The Law of Least Effort” som gjør at vi naturlig vil velge den enkleste og minst motstandsdyktige veien for å oppnå et mål.

Tenk på elver…
Når vann finner sin vei gjennom landskapet, vil det alltid velge den letteste ruten ved å unngå hindringer, gå rundt fjell, og renne der bakken er mest skrå. På kort sikt virker dette smart, fordi det krever minst mulig energi. Men på lang sikt? De elvene som ikke har et sterkt fundament, tørker ut, skifter retning, eller forsvinner helt.
Det samme skjer i salg…
Hvis du bygger en bedrift på enkle snarveier som rask onboarding, overdrevne løfter, transaksjoner istedenfor relasjoner – vil du kanskje få en strøm av kunder i starten, men til slutt vil grunnmuren smuldre.
De som tar den tøffeste veien, skaper en elv som varer.
Selv om denne regelen også finnes i vår natur, har vi valgt å overstige den og skrive våre egne regler. Vi sier “Velkommen!” til det vanskelige og det ukjente, fordi som sagt tidligere, det er ingen andre vi har høyere standarder til enn oss selv.
For oss er det en prioritering; volum er navnet og kvalitet er personligheten.
Det samme skjer i salg…
Hvis du bygger en bedrift på enkle snarveier som rask onboarding, overdrevne løfter, transaksjoner istedenfor relasjoner – vil du kanskje få en strøm av kunder i starten, men til slutt vil grunnmuren smuldre.
De som tar den tøffeste veien, skaper en elv som varer.
Selv om denne regelen også finnes i vår natur, har vi valgt å overstige den og skrive våre egne regler. Vi sier “Velkommen!” til det vanskelige og det ukjente, fordi som sagt tidligere, det er ingen andre vi har høyere standarder til enn oss selv.
For oss er det en prioritering; volum er navnet og kvalitet er personligheten.
" Verden trenger færre kopier
og flere originale"
Jeppe Ørbæk Andersen


VOLUM ELLER KVALITET? VI TAR BEGGE.
Hvem sa at dette måtte være et valg? Vi forstår hvorfor diskusjonen finnes, det krever mye mer å gjøre begge. Faktumet er at mennesker og naturen følger en fellesregel; “The Law of Least Effort” som gjør at vi naturlig vil velge den enkleste og minst motstandsdyktige veien for å oppnå et mål.
Hvem sa at dette måtte være et valg? Vi forstår hvorfor diskusjonen finnes, det krever mye mer å gjøre begge. Faktumet er at mennesker og naturen følger en fellesregel; “The Law of Least Effort” som gjør at vi naturlig vil velge den enkleste og minst motstandsdyktige veien for å oppnå et mål.


Tenk på elver…
Når vann finner sin vei gjennom landskapet, vil det alltid velge den letteste ruten ved å unngå hindringer, gå rundt fjell, og renne der bakken er mest skrå. På kort sikt virker dette smart, fordi det krever minst mulig energi. Men på lang sikt? De elvene som ikke har et sterkt fundament, tørker ut, skifter retning, eller forsvinner helt.
Det samme skjer i salg…
Hvis du bygger en bedrift på enkle snarveier som rask onboarding, overdrevne løfter, transaksjoner istedenfor relasjoner – vil du kanskje få en strøm av kunder i starten, men til slutt vil grunnmuren smuldre.
De som tar den tøffeste veien, skaper en elv som varer.
Selv om denne regelen også finnes i vår natur, har vi valgt å overstige den og skrive våre egne regler. Vi sier “Velkommen!” til det vanskelige og det ukjente, fordi som sagt tidligere, det er ingen andre vi har høyere standarder for enn oss selv.
For oss er det en prioritering; volum er navnet og kvalitet er personligheten.
Det samme skjer i salg…
Hvis du bygger en bedrift på enkle snarveier som rask onboarding, overdrevne løfter, transaksjoner istedenfor relasjoner – vil du kanskje få en strøm av kunder i starten, men til slutt vil grunnmuren smuldre.
De som tar den tøffeste veien, skaper en elv som varer.
Selv om denne regelen også finnes i vår natur, har vi valgt å overstige den og skrive våre egne regler. Vi sier “Velkommen!” til det vanskelige og det ukjente, fordi som sagt tidligere, det er ingen andre vi har høyere standarder for enn oss selv.
For oss er det en prioritering; volum er navnet og kvalitet er personligheten.